Celem PRIMA-LUX S.A. jest uzyskanie pozycji lidera na rynku europejskim w konstrukcji świetlików dachowych poprzez stały rozwój myśli technicznej, wzornictwa oraz dbanie o najwyższą jakość.
Wzornictwo.
PRIMA-LUX dokłada wszelkich starań, aby wzornictwo było atrakcyjne. Świetlik w istotny sposób wpływa na wizerunek budynku, stanowi naturalną część całej architektury budowli.
Architektura świetlika musi komponować się z architekturą budynku. Oznacza to, że świetlik powinien być specjalnie zaprojektowany dla budynku. Tylko wtedy spełni on wszelkie wymogi estetyki.
Za przykład mogą posłużyć otwierane pola w pasmach świetlnych, które są integralną częścią pasma świetlnego.
Mądre rozwiązania nie mogą wyłącznie być widoczne na „piątej fasadzie” powinny one też być w harmonii z architekturą wnętrza budynku, zapewniać wymagane doświetlenie i ewentualnie służyć jako wentylacja.
PRIMA-LUX opracowała system, w którym różne rozwiązania świetlików nie stwarzają problemów produkcyjnych.
Żeby spełnić te wymagania PRIMA-LUX przywiązuje dużą uwagę do detali montażowych i wyboru materiałów.
Jakość.
Celem PRIMA-LUX jest produkcja i sprzedaż produktów najwyższej jakości na rynku, przy pomocy kontroli wewnętrznej oraz udokumentowania, potwierdzającego kryteria obowiązujące dla wszystkich naszych produktów.
Wszystkie parametry techniczne są kontrolowane przez niezależne instytucje np. Duński Uniwersytet Techniczny D.T.U.
Celem PRIMA-LUX jest rzetelne informowanie klienta, tak aby użytkownicy mogli kontrolować nasze produkty. Informacja naszym zdaniem ma duże znaczenie przy wyborze świetlika.
Oto przykład czym zdaniem PRIMA-LUX jest jakość udokumentowana: Przez lata powszechne było, że producent podawał tylko wartość U dla oszklenia a nie dla całej konstrukcji świetlika. Płyta poliwęglanowa z wartością U wynoszącą 2,7 wbudowana w ramę aluminiową uchodziła często za świetlik z wartością U = 2,7. Jednak właściwa wartość większości tych świetlików wynosiła 4,9. Przy obliczaniu wartości U nie brano pod uwagę mostków termicznych występujących w ramie aluminiowej i konstrukcji wieńca.
Przeoczenie takiego detalu będzie kosztowało 63 litry oleju opałowego na m2 świetlika rocznie.
Celem firmy PRIMA-LUX jest udokumentowana jakość, oszczędność kosztów eksploatacyjnych i atrakcyjne wzornictwo.